Корисні книги та програми - спеціалізовані програми у всіх сферах - 3
Корисні книги та програми - спеціалізовані програми у всіх сферах - 3
Selected articles - 18UK
HOME SITE
Додаткова інформація щодо поточного вмісту сторінки
Це дослідження того, чи поводиться реальний світ так, як передбачається гіпотезою. Вчені (та інші) досліджують гіпотези за допомогою експериментів. Мета експерименту - визначити, чи погоджуються реальні спостереження чи суперечать прогнозам, виведеним з гіпотези. Якщо вони погоджуються, довіра до гіпотези зростає; В іншому випадку це зменшує. Як правило, домовленість не гарантує правильності гіпотези, оскільки майбутні експерименти можуть виявити проблеми.
Що стосується наукового спостереження, то саме спостереження використовує різні заходи і ґрунтується на розташуванні умов у навмисному і конкретному порядку, щоб його можна було спостерігати об’єктивно, а спостереження характеризується повторенням, і повторення має велике значення з точки зору наукової точності, воно допомагає виявити основні елементи ситуації, що вивчається, і рух Елементи, які є результатом випадковості та повторення, залишаються необхідними для забезпечення правильності спостереження, оскільки дослідник може допустити помилки в результаті випадковості або втрутитися в суб'єктивні фактори, такі як помилки, що виникають внаслідок різниці в точності почуттів та суб'єктивних якостях дослідника, таких як наполегливість та сила спостереження.
Основна мета будь-якого наукового дослідження виходить за рамки простого опису проблеми або явища, що є предметом дослідження, до його розуміння та пояснення, шляхом визначення його місця в загальних рамках організованих відносин, до яких воно належить, та формулювання узагальнень, що пояснюють різні явища, які є одними з найважливіших цілей науки, особливо тих, які досягають ступеня Всебічність піднімає його до рівня наукових законів і теорій. Пояснення різних явищ збільшує його наукову цінність, якщо воно допомагає людині передбачати.Прогнозування тут не означає метафізичних здогадок чи знань про майбутнє, а скоріше здатність передбачити, що може статися, якщо речі підуть певним шляхом, і тут передбачення включає значення сильної можливості. Більш того, кінцевими цілями науки та наукових досліджень є можливість "контролювати", і це можливо не у всіх випадках. Наприклад, при вивченні явища затемнень необхідно описати явище, знати фактори, що призводять до нього, і пояснити їх, а це дає можливість передбачити ймовірність затемнення, якщо ми досягнемо точних наукових знань про нього. , Але це неможливо контролювати або контролювати, оскільки процес управління таким полем вимагає контролю астрономічних орбіт, і це виходить за рамки можливостей будь-якого вченого, незалежно від його знань, знань чи точності в дослідженнях, але з іншого боку є деякі явища, якими можна керувати і контролювати. У ньому в розумній мірі, наприклад, здатність боротися з деякими соціальними явищами, такими як злочинність неповнолітніх або крадіжка, або подолати соціальні порушення, що послаблюють соціальну структуру. Усі науки залежать від досягнення трьох згаданих раніше цілей (інтерпретація, прогнозування та контроль) від наукового методу, оскільки він характеризується точністю, об’єктивністю та перевіркою фактів як тест, який знімає з нього всі прийнятні сумніви, знаючи, що наукові факти не є фіксованими, а скоріше є фактами високого ступеня. Чесно.
HOME SITE
Додаткова інформація щодо поточного вмісту сторінки
Це дослідження того, чи поводиться реальний світ так, як передбачається гіпотезою. Вчені (та інші) досліджують гіпотези за допомогою експериментів. Мета експерименту - визначити, чи погоджуються реальні спостереження чи суперечать прогнозам, виведеним з гіпотези. Якщо вони погоджуються, довіра до гіпотези зростає; В іншому випадку це зменшує. Як правило, домовленість не гарантує правильності гіпотези, оскільки майбутні експерименти можуть виявити проблеми.
Що стосується наукового спостереження, то саме спостереження використовує різні заходи і ґрунтується на розташуванні умов у навмисному і конкретному порядку, щоб його можна було спостерігати об’єктивно, а спостереження характеризується повторенням, і повторення має велике значення з точки зору наукової точності, воно допомагає виявити основні елементи ситуації, що вивчається, і рух Елементи, які є результатом випадковості та повторення, залишаються необхідними для забезпечення правильності спостереження, оскільки дослідник може допустити помилки в результаті випадковості або втрутитися в суб'єктивні фактори, такі як помилки, що виникають внаслідок різниці в точності почуттів та суб'єктивних якостях дослідника, таких як наполегливість та сила спостереження.
Основна мета будь-якого наукового дослідження виходить за рамки простого опису проблеми або явища, що є предметом дослідження, до його розуміння та пояснення, шляхом визначення його місця в загальних рамках організованих відносин, до яких воно належить, та формулювання узагальнень, що пояснюють різні явища, які є одними з найважливіших цілей науки, особливо тих, які досягають ступеня Всебічність піднімає його до рівня наукових законів і теорій. Пояснення різних явищ збільшує його наукову цінність, якщо воно допомагає людині передбачати.Прогнозування тут не означає метафізичних здогадок чи знань про майбутнє, а скоріше здатність передбачити, що може статися, якщо речі підуть певним шляхом, і тут передбачення включає значення сильної можливості. Більш того, кінцевими цілями науки та наукових досліджень є можливість "контролювати", і це можливо не у всіх випадках. Наприклад, при вивченні явища затемнень необхідно описати явище, знати фактори, що призводять до нього, і пояснити їх, а це дає можливість передбачити ймовірність затемнення, якщо ми досягнемо точних наукових знань про нього. , Але це неможливо контролювати або контролювати, оскільки процес управління таким полем вимагає контролю астрономічних орбіт, і це виходить за рамки можливостей будь-якого вченого, незалежно від його знань, знань чи точності в дослідженнях, але з іншого боку є деякі явища, якими можна керувати і контролювати. У ньому в розумній мірі, наприклад, здатність боротися з деякими соціальними явищами, такими як злочинність неповнолітніх або крадіжка, або подолати соціальні порушення, що послаблюють соціальну структуру. Усі науки залежать від досягнення трьох згаданих раніше цілей (інтерпретація, прогнозування та контроль) від наукового методу, оскільки він характеризується точністю, об’єктивністю та перевіркою фактів як тест, який знімає з нього всі прийнятні сумніви, знаючи, що наукові факти не є фіксованими, а скоріше є фактами високого ступеня. Чесно.
No comments:
Post a Comment