- English - Click here
- French - Click here
- Spanish - Click here
- German - click here
- Italian - Click here
- Portuguese - Click here
موجودہ صفحے کے مواد کیلئے اضافی معلومات
ریسرچ ریسرچ تحقیق کی ایک قسم ہے جو ان مسائل پر کی جاتی ہے جن کی واضح شناخت نہیں ہوتی ہے۔ تفتیشی تحقیق بہترین تحقیقی ڈیزائن ، ڈیٹا اکٹھا کرنے کا طریقہ اور عنوانات کی نشاندہی کرنے میں معاون ہے۔ بڑے احتیاط کے ساتھ فیصلہ کن نتائج اخذ کرنا چاہ.۔ اپنی بنیادی نوعیت کی وجہ سے ، تحقیقاتی تحقیق اکثر یہ نتیجہ اخذ کرتی ہے کہ کچھ ٹھوس مسئلہ حقیقت میں موجود نہیں ہے۔
تفتیشی تحقیق اکثر ثانوی تحقیق پر انحصار کرتی ہے جیسے دستیاب مطالعات اور ان کے اعداد و شمار یا دونوں کا جائزہ لینا ، یا یہ گتاتمک نقطہ نظر پر انحصار کرتا ہے جیسے مؤکلوں ، ملازمین ، انتظامیہ یا حریفوں کے ساتھ غیر رسمی گفتگو ، یا یہ ان طریقوں پر انحصار کرتا ہے جو گہرائی سے انٹرویوز ، فوکس گروپس ، یا زیادہ باقاعدگی سے ہوتے ہیں۔ ممکنہ طریقے ، کیس اسٹڈیز ، یا تجرباتی مطالعات۔ انٹرنیٹ تحقیق کے ایسے طریقوں کی اجازت دیتا ہے جو فطرت میں زیادہ انٹرایکٹو ہوں۔ مثال کے طور پر ، آر ایس ایس محققین کو مؤثر طریقے سے تمام نئی معلومات مہیا کرتا ہے ، اور مرکزی سرچ انجن میں تلاش کے نتائج ای میل کے ذریعہ محققین کو گوگل الرٹس جیسی خدمات کے ذریعہ بھیجے جاسکتے ہیں۔ گوگل ٹرینڈز جیسی خدمات کے ذریعہ وسیع تلاش کے نتائج طویل عرصے سے معلوم کیے جاتے ہیں۔ کسی بھی عنوان پر پوری دنیا کے تبصروں کو راغب کرنے کے لئے ویب سائٹ بنائی جاسکتی ہے۔
جب تحقیق کا مقصد مظاہر کے بارے میں جانکاری حاصل کرنا ہے یا مسائل کی زیادہ درست تشکیل تک پہنچنے کے لئے یا مفروضے تیار کرنے کے لئے نئی بصیرت کا حصول کرنا ہے تو ، ریسرچ اسٹڈیز (جسے تحقیقاتی تحقیق بھی کہا جاتا ہے) ہاتھ میں ہیں۔ اور اگر مفروضہ عام طور پر یا بہت خاص طور پر پایا جاتا ہے ، تو پھر ایک مفروضہ قائم نہیں ہوسکتا ہے۔ لہذا ، تجربہ حاصل کرنے کے لئے تحقیقاتی تحقیق کی ضرورت ہے جو ابتدائی تحقیق سے متعلق مفروضوں کو زیادہ مخصوص ہونے میں مدد فراہم کرے گی۔
ریسرچ ریسرچ کے نتائج عام طور پر فی فیصلہ سازی کے عمل میں مددگار نہیں ہوتے ہیں ، لیکن وہ کسی مخصوص صورتحال میں واضح وضاحت فراہم کرسکتے ہیں۔ اگرچہ معیاراتی تحقیق کے نتائج کچھ ہونے کی بابت کچھ اشارے دے سکتے ہیں جیسے "کاز" ، "کیسے" اور "وقت" ، وہ اکثر ہمیں "وقوع کی تعدد" یا "اوقات کی تعداد" کے بارے میں نہیں بتاسکتے ہیں۔
تحقیقاتی تحقیق عام طور پر آبادی کو بالکل بھی عام نہیں کی جاتی ہے۔
اطلاقی تحقیق اکثر تلاش کی جاتی ہے کیونکہ مسئلے کو حل کرنے کے طریقہ کار میں لچک کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ ، اکثر ڈیٹا کی پابندیاں ہوتی ہیں اور مختصر مدت میں فیصلے کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ کوالٹیٹو ریسرچ کے طریقے جیسے کیس اسٹڈیز یا فیلڈ ریسرچ اکثر ریسرچ ریسرچ میں استعمال ہوتے ہیں۔
مارکیٹنگ ریسرچ پروجیکٹ میں تین طرح کے مقاصد ہیں۔
تحقیقاتی تحقیق یا ابتدائی تحقیق
وضاحتی تحقیق
وجہ تحقیق
No comments:
Post a Comment