Tuesday, 22 September 2020

Selected articles - 18UK

Додаткова інформація щодо поточного вмісту сторінки
Науковий метод - це експериментальний метод набуття знань, який характеризує розвиток природничих наук принаймні з XVII століття. Оскільки вона включає точність спостереження, що включає суворі сумніви щодо того, що спостерігається, розглядаючи когнітивні припущення про те, як вчений впливає на інтерпретацію ідеї та формулювання гіпотез екстраполяцією на основі як експериментального тестування, так і вимірювання на основі тестування висновків, отриманих з гіпотез, та уточнення цих гіпотез на основі результатів Емпіризм: Хоча існують різні моделі наукового методу, загалом існує постійний процес, який включає спостереження за природним світом, і люди від природи цікаві, тому вони часто задають питання про те, що бачать або чують, і часто формують ідеї чи гіпотези про те, чому Для чого це таке. Найкращі гіпотези породжують прогнози, які можна перевірити різними способами. Найбільш критичним тестом гіпотез є логіка, заснована на емпіричних даних. Залежно від того, наскільки додаткові тести відповідають очікуванням, оригінальна гіпотеза може вимагати уточнення, модифікації або навіть відхилення. І якщо гіпотеза добре підкріплена, тоді вона розробляється, хоча метод дослідження відрізняється від однієї галузі до іншої, але він часто є спільним. Виводьте з них очікування як логічні висновки, а потім проводите експерименти або експериментальні спостереження на основі цих прогнозів, і гіпотеза є здогадкою. Отримана як відповідь на поставлені питання, гіпотеза може бути дуже конкретною, а може бути і широкою. Вчені перевіряють гіпотези, проводячи експерименти або дослідження. Наукова гіпотеза повинна бути фальсифікованою, а це означає, що можна виявити можливий результат експерименту чи спостереження, що суперечить передбаченням гіпотези. Термін "науковий метод" набув широкого вжитку до XIX століття, коли почали з'являтися інші сучасні наукові терміни, такі як "Світ" і "Псевдонаука". Також відбувся важливий зсув у науці. Такі натуралісти, як Вільям Вілвелл, Джон Гершель та Джон Стюарт Мілл, брали участь у дискусіях щодо "індукції" та "фактів". Термін "науковий метод" вживався на видному етапі у ХХ столітті, не маючи наукового авторитету щодо його значення, незважаючи на його появу в книгах та словниках, незважаючи на Однак після постійного зростання концепції у ХХ столітті до кінця цього століття багато впливові філософи науки, такі як Томас Кон та Пол Феррабенд, сумнівались у всебічності "наукового методу", причому значною мірою.
Питання може стосуватися пояснення чогось конкретного, наприклад (чому небо блакитне?) Або це можуть бути нескінченні запитання, наприклад: Як ми можемо створити препарат для лікування конкретної хвороби, і цей етап включає результати та оцінку доказів попередніх експериментів та особистих наукових спостережень чи підтверджень. Про роботи інших вчених.

No comments:

Post a Comment