קטלוג של הנחות והצעות
תוכלו לבקר בכל האתרים הבאים, להשוות ביניהם ולבחור את המוצר המתאים
- "כלים לטיפול בעור - פילינג - מסיר - גילוח, הסרת שיער - כאן"
- "השווה גם בין מוצרי טיפוח העור באתר זה מכאן"
מידע נוסף לתוכן העמוד הנוכחי
זו חקירה האם העולם האמיתי מתנהג כפי שנחזה על ידי ההשערה. מדענים (ואחרים) בוחנים השערות בעזרת ניסויים. מטרת הניסוי היא לקבוע אם תצפיות בעולם האמיתי מסכימות או מתנגשות עם תחזיות הנגזרות מהשערה. אם הם מסכימים, הביטחון בהשערה עולה; אחרת, זה מצמצם. ככלל, הסכמה אינה מבטיחה כי ההשערה נכונה. ניסויים עתידיים עשויים לחשוף בעיות.
באשר לתצפית המדעית, התצפית היא זו שמשתמשת במדדים שונים, והיא מבוססת על סידור התנאים בסדר מכוון וספציפי, כך שניתן יהיה לצפות בה בצורה אובייקטיבית, והתצפית מאופיינת בחזרה, ולחזרה יש חשיבות רבה מבחינת הדיוק המדעי, היא מסייעת בזיהוי היסודות הבסיסיים במצב שייחקר, ותנועת האלמנטים שהם תוצאה של סיכוי וחזרה נשארים נחוצים על מנת להבטיח את נכונות התצפית, שכן החוקר עשוי לטעות כתוצאה ממקריות או להפריע לגורמים סובייקטיביים, כגון טעויות הנובעות מההבדל ברמת הדיוק של החושים ובאיכויות הסובייקטיביות של החוקר, כמו התמדה ועוצמת ההתבוננות.
המטרה העיקרית של כל מחקר מדעי היא מעבר לתיאור הבעיה או התופעה נשוא המחקר להבנתה והסברתה, על ידי זיהוי מקומה במסגרת הכוללת של היחסים המאורגנים אליהם הוא שייך, וגיבוש הכללות המסבירות את התופעות השונות, שהן בין המטרות החשובות ביותר של המדע, במיוחד אלה שמגיעות לדרגה של המקיף מעלה אותה לרמה של חוקים ותיאוריות מדעיות. ההסבר על התופעות השונות מגדיל את ערכה המדעי אם הוא מסייע לאדם לחזות. חיזוי כאן אינו אומר השערה מטאפיזית או ידיעת עתיד, אלא יכולת לצפות מה עלול לקרות אם הדברים עוברים במהלך מסוים, וכאן התחזית כוללת את המשמעות של אפשרות חזקה. יתר על כן, המטרות האולטימטיביות של המדע והמחקר המדעי היא האפשרות של "שליטה" וזה לא אפשרי בכל המקרים. לדוגמא, בחקר תופעת הליקויים, יש צורך לתאר את התופעה, להכיר את הגורמים המובילים אליה ולהסבירם, וזה מאפשר לחזות את ההסתברות של ליקוי חמה אם נגיע לידע מדעי מדויק עליה. , אך לא ניתן לשלוט או לשלוט בו, מכיוון שתהליך השליטה בתחום כזה מחייב שליטה במסלולים אסטרונומיים, וזה מחוץ לתחום יכולתו של כל מדען, ללא קשר לידע, ידיעתו או דיוקו במחקר, אך מצד שני ישנן כמה תופעות שניתן לשלוט ולשלוט בהן. בו, במידה סבירה, למשל, היכולת להילחם בתופעות חברתיות מסוימות, כמו עבריינות נעורים או גניבות, או להתגבר על הפרעות חברתיות המחלישות את המבנה החברתי. כל המדעים תלויים בהשגת שלושת היעדים שהוזכרו קודם לכן (פרשנות, חיזוי ובקרה) בשיטה המדעית, מכיוון שהיא מאופיינת בדיוק, אובייקטיביות ובדיקת עובדות כמבחן שמסיר ממנה כל ספק מקובל, בידיעה שעובדות מדעיות אינן קבועות, אלא עובדות ברמה גבוהה. בכנות.
זו חקירה האם העולם האמיתי מתנהג כפי שנחזה על ידי ההשערה. מדענים (ואחרים) בוחנים השערות בעזרת ניסויים. מטרת הניסוי היא לקבוע אם תצפיות בעולם האמיתי מסכימות או מתנגשות עם תחזיות הנגזרות מהשערה. אם הם מסכימים, הביטחון בהשערה עולה; אחרת, זה מצמצם. ככלל, הסכמה אינה מבטיחה כי ההשערה נכונה. ניסויים עתידיים עשויים לחשוף בעיות.
באשר לתצפית המדעית, התצפית היא זו שמשתמשת במדדים שונים, והיא מבוססת על סידור התנאים בסדר מכוון וספציפי, כך שניתן יהיה לצפות בה בצורה אובייקטיבית, והתצפית מאופיינת בחזרה, ולחזרה יש חשיבות רבה מבחינת הדיוק המדעי, היא מסייעת בזיהוי היסודות הבסיסיים במצב שייחקר, ותנועת האלמנטים שהם תוצאה של סיכוי וחזרה נשארים נחוצים על מנת להבטיח את נכונות התצפית, שכן החוקר עשוי לטעות כתוצאה ממקריות או להפריע לגורמים סובייקטיביים, כגון טעויות הנובעות מההבדל ברמת הדיוק של החושים ובאיכויות הסובייקטיביות של החוקר, כמו התמדה ועוצמת ההתבוננות.
המטרה העיקרית של כל מחקר מדעי היא מעבר לתיאור הבעיה או התופעה נשוא המחקר להבנתה והסברתה, על ידי זיהוי מקומה במסגרת הכוללת של היחסים המאורגנים אליהם הוא שייך, וגיבוש הכללות המסבירות את התופעות השונות, שהן בין המטרות החשובות ביותר של המדע, במיוחד אלה שמגיעות לדרגה של המקיף מעלה אותה לרמה של חוקים ותיאוריות מדעיות. ההסבר על התופעות השונות מגדיל את ערכה המדעי אם הוא מסייע לאדם לחזות. חיזוי כאן אינו אומר השערה מטאפיזית או ידיעת עתיד, אלא יכולת לצפות מה עלול לקרות אם הדברים עוברים במהלך מסוים, וכאן התחזית כוללת את המשמעות של אפשרות חזקה. יתר על כן, המטרות האולטימטיביות של המדע והמחקר המדעי היא האפשרות של "שליטה" וזה לא אפשרי בכל המקרים. לדוגמא, בחקר תופעת הליקויים, יש צורך לתאר את התופעה, להכיר את הגורמים המובילים אליה ולהסבירם, וזה מאפשר לחזות את ההסתברות של ליקוי חמה אם נגיע לידע מדעי מדויק עליה. , אך לא ניתן לשלוט או לשלוט בו, מכיוון שתהליך השליטה בתחום כזה מחייב שליטה במסלולים אסטרונומיים, וזה מחוץ לתחום יכולתו של כל מדען, ללא קשר לידע, ידיעתו או דיוקו במחקר, אך מצד שני ישנן כמה תופעות שניתן לשלוט ולשלוט בהן. בו, במידה סבירה, למשל, היכולת להילחם בתופעות חברתיות מסוימות, כמו עבריינות נעורים או גניבות, או להתגבר על הפרעות חברתיות המחלישות את המבנה החברתי. כל המדעים תלויים בהשגת שלושת היעדים שהוזכרו קודם לכן (פרשנות, חיזוי ובקרה) בשיטה המדעית, מכיוון שהיא מאופיינת בדיוק, אובייקטיביות ובדיקת עובדות כמבחן שמסיר ממנה כל ספק מקובל, בידיעה שעובדות מדעיות אינן קבועות, אלא עובדות ברמה גבוהה. בכנות.
No comments:
Post a Comment