Najlepsza odzież i obuwie dla kobiet i mężczyzn - spodnie i kurtka - 9
Najlepsza odzież i obuwie dla kobiet i mężczyzn - spodnie i kurtka - 9
Selected articles - 09PO
HOME SITE
Dodatkowe informacje o aktualnej zawartości strony
Jest to badanie, czy świat rzeczywisty zachowuje się zgodnie z przewidywaniami hipotezy. Naukowcy (i inni) badają hipotezy za pomocą eksperymentów. Celem eksperymentu jest ustalenie, czy obserwacje w świecie rzeczywistym zgadzają się, czy też są sprzeczne z przewidywaniami wyprowadzonymi na podstawie hipotezy. Jeśli się zgadzają, wzrasta zaufanie do hipotezy; W przeciwnym razie zmniejsza się. Zgoda nie gwarantuje, że ta hipoteza jest poprawna, a przyszłe eksperymenty mogą ujawnić problemy.
Jeśli chodzi o obserwację naukową, to obserwacja posługuje się różnymi miarami i opiera się na układzie warunków w celowym i określonym porządku, tak aby można było ją obserwować w sposób obiektywny, a obserwację cechuje powtarzalność, a powtarzanie ma duże znaczenie z punktu widzenia naukowej trafności, pomaga zidentyfikować podstawowe elementy badanej sytuacji, ruch Elementy, które są wypadkową i powtarzalnością, pozostają niezbędne do zapewnienia poprawności obserwacji, ponieważ badacz może popełniać błędy w wyniku przypadku lub ingerować w czynniki subiektywne, takie jak błędy wynikające z różnicy w trafności zmysłów i subiektywnych cech badacza, takich jak wytrwałość i siła obserwacji.
Główny cel każdego badania naukowego wykracza poza samo opisanie problemu lub zjawiska będącego przedmiotem badań do jego zrozumienia i wyjaśnienia, poprzez wskazanie jego miejsca w ogólnych ramach zorganizowanych relacji, do których należy, oraz formułowanie uogólnień wyjaśniających różne zjawiska, które należą do najważniejszych celów nauki, zwłaszcza tych osiągających stopień Kompleksowość podnosi ją do poziomu praw i teorii naukowych. Wyjaśnienie różnych zjawisk zwiększa swoją wartość naukową, jeśli pomaga człowiekowi przewidzieć. Przewidywanie nie oznacza tutaj metafizycznych domysłów lub wiedzy o przyszłości, ale raczej zdolność przewidywania, co może się stać, jeśli sprawy potoczą się określonym biegiem, a tutaj przewidywanie obejmuje znaczenie silnej możliwości. Co więcej, ostatecznym celem nauki i badań naukowych jest możliwość „kontrolowania” i nie we wszystkich przypadkach jest to możliwe. Np. Badając zjawisko zaćmień, konieczne jest opisanie tego zjawiska, poznanie czynników do niego prowadzących i ich wyjaśnienie, a to pozwala przewidzieć prawdopodobieństwo zaćmienia, jeśli osiągniemy dokładną wiedzę naukową o nim. , Ale nie można nim sterować ani kontrolować, ponieważ proces sterowania takim polem wymaga kontrolowania orbit astronomicznych, a to jest poza zakresem możliwości żadnego naukowca, niezależnie od jego wiedzy, wiedzy czy dokładności w badaniach, ale z drugiej strony są pewne zjawiska, które można kontrolować i kontrolować. W nim w rozsądnym stopniu na przykład umiejętność walki z niektórymi zjawiskami społecznymi, takimi jak przestępczość nieletnich czy kradzież, czy przezwyciężanie zaburzeń społecznych osłabiających strukturę społeczną. Osiągnięcie trzech celów, o których mowa wcześniej (interpretacja, przewidywanie i kontrola) we wszystkich naukach naukowych, zależy od metody naukowej, ponieważ charakteryzuje się ona dokładnością, obiektywizmem i sprawdzaniem faktów jako testem, który usuwa z niej wszelkie akceptowalne wątpliwości, wiedząc, że fakty naukowe nie są ustalone, ale są faktami wysokiego stopnia. Szczerości.
Selected articles - 09PO
HOME SITE
Dodatkowe informacje o aktualnej zawartości strony
Jest to badanie, czy świat rzeczywisty zachowuje się zgodnie z przewidywaniami hipotezy. Naukowcy (i inni) badają hipotezy za pomocą eksperymentów. Celem eksperymentu jest ustalenie, czy obserwacje w świecie rzeczywistym zgadzają się, czy też są sprzeczne z przewidywaniami wyprowadzonymi na podstawie hipotezy. Jeśli się zgadzają, wzrasta zaufanie do hipotezy; W przeciwnym razie zmniejsza się. Zgoda nie gwarantuje, że ta hipoteza jest poprawna, a przyszłe eksperymenty mogą ujawnić problemy.
Jeśli chodzi o obserwację naukową, to obserwacja posługuje się różnymi miarami i opiera się na układzie warunków w celowym i określonym porządku, tak aby można było ją obserwować w sposób obiektywny, a obserwację cechuje powtarzalność, a powtarzanie ma duże znaczenie z punktu widzenia naukowej trafności, pomaga zidentyfikować podstawowe elementy badanej sytuacji, ruch Elementy, które są wypadkową i powtarzalnością, pozostają niezbędne do zapewnienia poprawności obserwacji, ponieważ badacz może popełniać błędy w wyniku przypadku lub ingerować w czynniki subiektywne, takie jak błędy wynikające z różnicy w trafności zmysłów i subiektywnych cech badacza, takich jak wytrwałość i siła obserwacji.
Główny cel każdego badania naukowego wykracza poza samo opisanie problemu lub zjawiska będącego przedmiotem badań do jego zrozumienia i wyjaśnienia, poprzez wskazanie jego miejsca w ogólnych ramach zorganizowanych relacji, do których należy, oraz formułowanie uogólnień wyjaśniających różne zjawiska, które należą do najważniejszych celów nauki, zwłaszcza tych osiągających stopień Kompleksowość podnosi ją do poziomu praw i teorii naukowych. Wyjaśnienie różnych zjawisk zwiększa swoją wartość naukową, jeśli pomaga człowiekowi przewidzieć. Przewidywanie nie oznacza tutaj metafizycznych domysłów lub wiedzy o przyszłości, ale raczej zdolność przewidywania, co może się stać, jeśli sprawy potoczą się określonym biegiem, a tutaj przewidywanie obejmuje znaczenie silnej możliwości. Co więcej, ostatecznym celem nauki i badań naukowych jest możliwość „kontrolowania” i nie we wszystkich przypadkach jest to możliwe. Np. Badając zjawisko zaćmień, konieczne jest opisanie tego zjawiska, poznanie czynników do niego prowadzących i ich wyjaśnienie, a to pozwala przewidzieć prawdopodobieństwo zaćmienia, jeśli osiągniemy dokładną wiedzę naukową o nim. , Ale nie można nim sterować ani kontrolować, ponieważ proces sterowania takim polem wymaga kontrolowania orbit astronomicznych, a to jest poza zakresem możliwości żadnego naukowca, niezależnie od jego wiedzy, wiedzy czy dokładności w badaniach, ale z drugiej strony są pewne zjawiska, które można kontrolować i kontrolować. W nim w rozsądnym stopniu na przykład umiejętność walki z niektórymi zjawiskami społecznymi, takimi jak przestępczość nieletnich czy kradzież, czy przezwyciężanie zaburzeń społecznych osłabiających strukturę społeczną. Osiągnięcie trzech celów, o których mowa wcześniej (interpretacja, przewidywanie i kontrola) we wszystkich naukach naukowych, zależy od metody naukowej, ponieważ charakteryzuje się ona dokładnością, obiektywizmem i sprawdzaniem faktów jako testem, który usuwa z niej wszelkie akceptowalne wątpliwości, wiedząc, że fakty naukowe nie są ustalone, ale są faktami wysokiego stopnia. Szczerości.
No comments:
Post a Comment