Tuesday 6 October 2020

Побутові аксесуари - побут, побутова техніка - 10

Побутові аксесуари - побут, побутова техніка - 10

Побутові аксесуари - побут, побутова техніка - 10
Selected articles - 18UK
HOME SITE
Додаткова інформація щодо поточного вмісту сторінки
Дослідницьке дослідження - це форма дослідження, що проводиться з проблем, які не є чітко визначеними. Пошукові дослідження допомагають визначити найкращий дизайн дослідження, метод збору даних та визначення тем. Вирішальні висновки слід робити з великою обережністю. Завдяки своїй фундаментальній природі дослідницькі дослідження часто роблять висновок, що якась сприймана проблема насправді не існує.
Дослідницьке дослідження часто спирається на вторинні дослідження, такі як огляд наявних досліджень та їх даних, або на обох, або на якісні підходи, такі як неформальні дискусії з клієнтами, працівниками, керівництвом або конкурентами, або на підходи, які є більш офіційними за допомогою поглиблених співбесід, фокус-груп або Проективні методи, кейси або експериментальні дослідження. Інтернет дозволяє використовувати методи дослідження, які мають більш інтерактивний характер. Наприклад, RSS ефективно надає дослідникам всю нову інформацію, а результати пошуку в основній пошуковій системі можуть надсилатися електронною поштою дослідникам через такі сервіси, як Google Alerts; Комплексні результати пошуку відстежуються протягом тривалого періоду часу такими службами, як Google Trends; Веб-сайти можна створювати для залучення коментарів з усього світу на будь-яку тему.
Коли метою дослідження є отримання знань про явища або отримання нового розуміння з метою більш точного формулювання проблем або вироблення гіпотез, пропонуються дослідницькі дослідження (також відомі як формуючі дослідження). І якщо гіпотеза виникає дуже загально або дуже конкретно, то гіпотеза не може бути сформована. Отже, пошукові дослідження необхідні для набуття досвіду, який би послужив каталізатором для більш конкретних гіпотез, пов’язаних з формуючими дослідженнями.
Результати пошукових досліджень, як правило, самі по собі не допомагають у процесі прийняття рішень, але вони можуть дати чітке пояснення в тій чи іншій ситуації. Хоча результати якісних досліджень можуть дати деякі вказівки, такі як "причина", "як" та "час" стосовно чогось, що відбувається, вони часто не можуть сказати нам про "частоту виникнення" або "кількість разів".
Дослідницькі дослідження, як правило, взагалі не є загальними для населення.
Прикладні дослідження часто є дослідницькими, оскільки необхідна гнучкість методології вирішення проблем. Крім того, часто існують обмеження щодо даних і необхідність приймати рішення протягом короткого періоду. Якісні методи дослідження, такі як тематичні дослідження або польові дослідження, часто використовуються в дослідницьких дослідженнях.
У проекті маркетингового дослідження є три типи цілей.
Дослідницькі дослідження або формуючі дослідження
Описові дослідження
Причинно-наслідкові дослідження

No comments:

Post a Comment